普通會員
hh0610
rbenabled
avatar
182.239.97.196
金錢: 5923.60
帖數: 9335
GP: 1540
LV: 97
交易所:
大陆PMI跟个别股份有何关系呢?
自動波人話所有大陸人都係仆街, 咁佢老豆又係大陸偷渡過黎......

依此邏輯, 佢老豆係唔係仆街? 佢係唔係仆街仔? ~hh0610
普通會員
enigma0323
rbenabled
avatar
122.100.130.158
金錢: 34.90
帖數: 257
GP: 0
LV: 17
交易所:
今年與其花心思A股尋寶, 不如直接拎住人仔買83188先
A股Q4以前我認為仲係築底狀態, 有興趣用人仔買股票多過放定期的話
83188係RMB21~23都係值得收集長楂的
普通會員
自動波人
rbenabled
avatar
123.202.37.53
金錢: 7991.10
帖數: 11927
GP: 1329
LV: 110
交易所:
271樓提及
大陆PMI跟个别股份有何关系呢?


你睇market淨係睇個股唔睇大巿?

輸L死你呀
普通會員
hh0610
rbenabled
avatar
123.136.6.124
金錢: 5923.60
帖數: 9335
GP: 1540
LV: 97
交易所:
你觉得中国企业唔掂,又买2208?

你买就得,人地买就要政治正确。你是否高盛打手?
自動波人話所有大陸人都係仆街, 咁佢老豆又係大陸偷渡過黎......

依此邏輯, 佢老豆係唔係仆街? 佢係唔係仆街仔? ~hh0610
普通會員
自動波人
rbenabled
avatar
202.140.108.97
金錢: 7991.10
帖數: 11927
GP: 1329
LV: 110
交易所:
274樓提及
你觉得中国企业唔掂,又买2208?

你买就得,人地买就要政治正确。你是否高盛打手?


講起高盛,1398俾人沽完貨,仲未返上配股價
普通會員
Louis
rbenabled
avatar
219.77.5.208
金錢: 25974.55
帖數: 21924
GP: 699
LV: 149
交易所:
1398俾人沽完貨,仲未返上配股價

1398上配股價只是時間早晚的問題 極有可能今年內 最遲2014年

總評分: 5
紀錄: | 自動波人: GJ x 5 (嘩!2014XD)
普通會員
自動波人
rbenabled
avatar
202.140.78.208
金錢: 7991.10
帖數: 11927
GP: 1329
LV: 110
交易所:
Bye!
普通會員
自動波人
rbenabled
avatar
202.140.108.62
金錢: 7991.10
帖數: 11927
GP: 1329
LV: 110
交易所:
HH,社保去左邊???
普通會員
hh0610
rbenabled
avatar
123.136.6.236
金錢: 5923.60
帖數: 9335
GP: 1540
LV: 97
交易所:
你看淡大可以沽十张期指。我就唔沽了
自動波人話所有大陸人都係仆街, 咁佢老豆又係大陸偷渡過黎......

依此邏輯, 佢老豆係唔係仆街? 佢係唔係仆街仔? ~hh0610
系統輔導員
greatsoup
rbenabled
avatar
123.203.72.56
金錢: 238414.21
帖數: 235290
GP: 4202
LV: 486
交易所: 305555.25
快d空
吹水可以去吹水龍鳳區膠區,睇文去文章區,睇股去股區,有問題去版務區,寫Blog 就開realblog


http://realforum.zkiz.com/viewforum.php?fid=148
~greatsoup
普通會員
hh0610
rbenabled
avatar
14.198.2.37
金錢: 5923.60
帖數: 9335
GP: 1540
LV: 97
交易所:
280樓提及
快d空


你立心不良.
自動波人話所有大陸人都係仆街, 咁佢老豆又係大陸偷渡過黎......

依此邏輯, 佢老豆係唔係仆街? 佢係唔係仆街仔? ~hh0610
系統輔導員
greatsoup
rbenabled
avatar
123.203.72.56
金錢: 238414.21
帖數: 235290
GP: 4202
LV: 486
交易所: 305555.25
281樓提及
280樓提及
快d空


你立心不良.


我全倉借埋錢,107%倉
吹水可以去吹水龍鳳區膠區,睇文去文章區,睇股去股區,有問題去版務區,寫Blog 就開realblog


http://realforum.zkiz.com/viewforum.php?fid=148
~greatsoup
普通會員
八旗子弟
rbenabled
avatar
113.255.219.174
金錢: 4139.80
帖數: 4920
GP: 763
LV: 71
交易所:
甘鬼博?
本人留言及言論,並不構成買賣任何投資建議或要約,亦不構成任何預測未來可能發生的任何證券的價格變動,在您作出任何投資決定之前,應事先徵詢您的獨立財務顧問意見,敬請留意 ~八旗子弟
系統輔導員
greatsoup
rbenabled
avatar
123.203.72.56
金錢: 238414.21
帖數: 235290
GP: 4202
LV: 486
交易所: 305555.25
283樓提及
甘鬼博?


長遠又唔驚,只不過咁搞就輸左6-7%了
吹水可以去吹水龍鳳區膠區,睇文去文章區,睇股去股區,有問題去版務區,寫Blog 就開realblog


http://realforum.zkiz.com/viewforum.php?fid=148
~greatsoup
普通會員
hh0610
rbenabled
avatar
14.198.2.37
金錢: 5923.60
帖數: 9335
GP: 1540
LV: 97
交易所:
282樓提及
281樓提及
280樓提及
快d空


你立心不良.


我全倉借埋錢,107%倉


如果熱錢真係要平倉回老美, 唔會咁快跌完. 加埋阿爺耍手唔理, 我認為要等等.

不過你都滿倉, 咁就冇咩好講了.
自動波人話所有大陸人都係仆街, 咁佢老豆又係大陸偷渡過黎......

依此邏輯, 佢老豆係唔係仆街? 佢係唔係仆街仔? ~hh0610
普通會員
greatsoup38
rbenabled
avatar
123.203.72.56
金錢: 153956.70
帖數: 159555
GP: 3287
LV: 400
交易所:
唔驚啦
普通會員
hh0610
rbenabled
avatar
14.198.2.37
金錢: 5923.60
帖數: 9335
GP: 1540
LV: 97
交易所:
286樓提及
唔驚啦


我認為自動兄執緊平貨, 哈哈.

唔嗌交其實佢個人都算有趣.
自動波人話所有大陸人都係仆街, 咁佢老豆又係大陸偷渡過黎......

依此邏輯, 佢老豆係唔係仆街? 佢係唔係仆街仔? ~hh0610
普通會員
自動波人
rbenabled
avatar
202.140.72.36
金錢: 7991.10
帖數: 11927
GP: 1329
LV: 110
交易所:
是咁的

低處未算低

不過我都滿倉財技垃圾股,兩隻停緊牌,唉
普通會員
enigma0323
rbenabled
avatar
122.100.130.158
金錢: 34.90
帖數: 257
GP: 0
LV: 17
交易所:
上證剛破左建國底
但我都認為低處未算低, 不過該開始收集83188了
普通會員
自動波人
rbenabled
avatar
202.140.78.73
金錢: 7991.10
帖數: 11927
GP: 1329
LV: 110
交易所:
早知聽HH大師講,沽期指!
普通會員
hh0610
rbenabled
avatar
123.136.14.169
金錢: 5923.60
帖數: 9335
GP: 1540
LV: 97
交易所:
是呀。等你沽的时候告诉我,我反手。哈哈!
自動波人話所有大陸人都係仆街, 咁佢老豆又係大陸偷渡過黎......

依此邏輯, 佢老豆係唔係仆街? 佢係唔係仆街仔? ~hh0610
訪客
Guest (IP: 3.219.167.194) avatar
(提示:如要觀看隱藏內容, 按此回到第一頁)
此版不容許訪客發貼, 請先登入。